Friday, December 24, 2010

Pendam...Pendam...& Pendam lagi....


Tak tahulah kenapa dengan diri ini sejak akhir-akhir ni...hampir 8 bulan kejadian itu berlalu...aku runsing memikirkan kejadian itu...sebulan kebelakangan ini yang membuatkan aku bukan lagi aku...puas aku cari cara untuk memulihkannya...tapi hasilnya belum kelihatan...dan kalau diberi pilihan, aku tidak mahu perkara itu berlaku dalam hidupku...masa begitu cepat meninggalkanku...Banyak benda yang difikir, aku tak tahu nak luahkan pada siapa...aku tak tahu nak bercerita pada siapa.. Semua orang tidak memahami apa yang aku hadapi dan perlu hadapi sekarang...Maaf sangat-sangat sebab buat insan-insan yang aku sayang terluka hanya kerana diri ini...Aku cuba buat yang terbaik untuk semua orang disekelilingku...tanpa menghiraukan perasaan sendiri...sebab aku sayang kamu semua....

Aku tidak tahu mengapa...  
Aku tidak tahu mengapa...
Aku sebenarnya sedang menunggu sesuatu...
Tetapi aku sendiri tidak tahu apakah itu...
Bagaimana rumit hatiku, jiwaku sekarang...
Ya Allah, aku tidak tahu mengapa aku merasa seperti ini...
Sila jawab berdoaku Ya Allah...
Sila bantu aku Ya Allah... 

Aku ingin memberi tahu kamu semua apa yang aku rasakan sekarang...tetapi aku tidak boleh...
MENGAPA????
Rase macam nak menangis sorang-sorang je...tapi memang dah nangis pun...huhuhu...Ya Allah....bantulah hambaMu...Aku sangat-sangat memerlukan KAMU sekarang...

.:irah solehah:.

No comments:

Post a Comment