Saturday, December 11, 2010

Ikhlas untuk kakakku...



Terima kasih Ya ALLAH...
Kerana mengurniakan aku seorang kakak...
Yang dapat membantuku dikala kesedihan ini..

Kakak...
Terima kasih atas kehadiranmu...
Terima kasih kerana sudi menerimaku sebagai adikmu...
Kehadiranmu telah membawa seribu kebahagian dalam hidupku...
Kerana kamu sangat memahami situasi adikmu…

Kakak..
Aku sayang kamu kerana Allah...
Aku rindu kamu kerana Allah...
Walaupun kita tidak pernah bertemu...
Tetapi ukhuwah kita tetap kukuh bersatu...

Kakak...
Dikala aku kesedihan kau hulurkan bantuanmu...
Dikala aku terluka kau datang menghiburkan aku...
Dikala aku kesorangan kau datang menemaniku...
Terima kasih kakak atas keperihatinanmu...

Ya ALLAH...
Aku mohon padaMU...
Berkatilah hidup kakakku...
Murahkanlah rezekinya...
Permudahkanlah urusannya...
Supaya kakakku antara insan yang terpilih...
Di dunia mahupun akhirat...

Terima Kasih kakak...


Ikhlas dari adikmu: 
.:Irah Solehah:.
11/ 12/2010
9.35pm

No comments:

Post a Comment